Besökare

fredag 14 november 2014

Stark som en oxe...

Stark som en oxe?
Det var i alla fall känslan när jag skulle testa att avrunda morgonens disco-pass med chins. Det är dock en sanning med modifikation, för jag är nog snarare lätt i kroppen än stark, men ändå är det lite häftigt att jag hävde mig över den där stången förvånansvärt många gånger Allt har gått med en hiskelig fart på slutet och formkänslan har varit positiv hela veckan, för ovanlighetens skull.

Efter att ha vaknat redan kvart i fyra i morse och klivit in på gymmet redan 04.15 känns det sååå skönt med fredag eftermiddag nu. Jag ser det som ren lyx att inte behöva ställa väckarklockan och även om jag säkerligen kommer att vakna runt fyrasnåret ändå, så kan jag ligga kvar och (oftast) somna om. Sedan ska jag njuta av att vakna upp till en helg då jag inte ska jobba, utan bara ägna med min familj.  Det är nästan det bästa med att jobba mycket: man uppskattar ledigheten ännu mer då.

Hoppas ni alla har en lika positiv fredagskänsla!

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar