Besökare

söndag 19 oktober 2014

Mitt Alldeles Egna Varumärke

Jag brukar ibland reflektera över hur mycket man kan göra, om man verkligen vill något. Det finns nästan inga gränser då, eller åtminstone så pressar man eventuella gränser väldigt långt bort.

Har ni någon gång i livet blivit ifrågasatta angående er drivkraft eller det du gör?

Det har jag. En miljon gånger känns det som. Svaret är egentligen alltid detsamma: 
För att jag vill och framför allt: 
FÖR ATT JAG KAN.

Det är också därför som jag nu har skapat mitt alldeles egna varumärke för träningskläder:

Cuz I Can
Tights "Black Single" är först ut i kollektionen.

Som ni förstår var valet av namn inte särskilt svårt, även om jag har fått ansträngt mig ganska rejält för att få alla bitar på plats. I torsdags kom den första provleveransen och jag var då mer förväntansfull än ett barn på julafton. När det sedan visade sig att material, tryck och passform var långt över mina redan höga förväntningar hoppade jag runt som en galning här hemma.

Ändå vågade jag inte "stå" för min kollektion från första början, utan valde att kalla mig för ambassadör. Mest för att få ärlig feedback. Visste människor att det var mina egna kreationer kanske de skulle berömma dem för att vara snälla och inte för att de faktiskt tyckte att plaggen såg skapliga ut. Jag insåg ganska snabbt att plaggen faktiskt var något som jag kunde vara stolt över.
Tights "Black flirts Pink" med rosa sidor

I nuläget jobbar jag främst genom Instragram (cuzican_fitness) och den nya Facebooksidan:


och inom en snar framtid kommer en vanlig webbadress också. 
Till veckan börjar försäljningen till näst intill snuskigt låga lanseringspriser.
Tights "Black flirts White" med vita sidor

Kika gärna in Facebooksidan HÄR och Gilla. Även där kommer nyheter, tävlingar och annat skoj att dyka upp. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar