Besökare

fredag 24 oktober 2014

Flex Friday!!!

Idag körde jag lite flex på gymmet, dagen i ära. Jag vet inte om jag har varit för trött när jag har varit på gymmet de senaste gångerna, eller om jag helt enkelt är lite smått blind, för jag förstår inte hur jag kan tvivla på formen. Den såg nämligen kanon ut idag, när jag tittade närmare i spegeln. Med drygt fyra veckor kvar, borde jag kunna nå mitt livs bästa form om inte något oväntat inträffar. 

För övrigt så är det väldigt skönt med fredag. Även om jag ska föreläsa imorgon på dagen, så får jag nästan två timmars sovmorgon jämfört med veckodagarna. Det innebär ju att jag till och med kanske mäktar med att vara vaken längre än till klockan nio ikväll...

Det är självklart inte bara massor av jobb och diet som gör mig trött för närvarande. Det här vädret alltså... det är bara sååå himla tråkigt. 

Hoppas ni alla får en fin helg 
trots det mindre fina vädret!

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar