Besökare

onsdag 9 juli 2014

F#ck Jante - Jag är NÖJD!!!

I måndags kväll pratade vi här hemma,  som många gånger förr, om träning, kost och mål. Jag har kommit fram till att jag trivs och tycker väldigt mycket om min nuvarande offseason-form
Får man säga det som svensk? Att man är nöjd med sig själv?

Hursomhelst, så har jag därför beslutat att inte köra superhårt fram till resan till Turkiet. Jag kommer att träna precis lika hårt, men unna mig det som jag tycker hör de här fantastiska sommardagarna till i mat- och fikaväg. 
Varför jaga centimeter när ögat är nöjt?

Jag började den här soliga morgonen med ett tufft pass på gymmet redan klockan sex. Efter den sena och fullkomligt magiska fotbollsmatchen igår, var jag extremt trött i morse. Bröst och armar fick sig ändå en rejäl omgång och jag tog exempelvis nytt personbästa i hantelpress med vrid bakom huvudet (triceps).

Snart ska jag och September ut på vår löprunda. Klockan är inte ens åtta och det är redan 21,4 grader i skuggan. 
Efter det blir det skärgårdsmys för fulla slantar.

Love, 


Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar