Besökare

måndag 27 januari 2014

Ups 'n' Downs

Alla som går på tävlingsdiet, vet att det är tufft. Väldigt tufft. Har man däremot en hög smärttröskel och lite fööör mycket vilja, kan det ibland vara svårt att veta när det är "lagom tufft" eller helt enkelt "för tufft". Igår kände jag mig slut i kroppen efter att ha jobbat halva natten. Jag bestämde mig direkt på morgonen för att skippa cardion och fem minuter innan jag skulle bli avsläppt på gymmet, bestämde jag mig även för att vila från styrketräningen. Istället åkte jag hem och sov en halvtimme med lillstjärnan. Det visade sig vara ett genialt drag, för i morse vaknade jag upp med en pigg kropp och ett starkt träningssug. 

I övrigt går det riktigt bra med dieten. Jag fyller på med extra energi en dag i veckan och utöver det blir det väldigt enkel mat. Observera dock att enkel inte behöver betyda tråkig. Som exempelvis perfekt stekt kött med färgglada grönsaker till, som på bilden ovanför. 

Det går med andra ord absolut ingen nöd på mig, även om jag självklart har mina "downs" ibland - jag också...

Love,
Carro  

2 kommentarer:

  1. Vad va de för kurs du gick när du skulle starta ditt företag och va de på CFL?
    //J

    SvaraRadera
  2. Det var Nyföretagarutbildningen och det var på Faxeparken. Riktigt bra kurs faktiskt :)

    SvaraRadera