Besökare

måndag 20 januari 2014

Kicka igång veckan

Oavsett hur ens vecka ser ut, är det viktigt att få en bra start på den. För mig innebär det att lägga sig i tid på söndag kväll och gå upp i så pass bra tid på måndag morgon, att jag inte behöver stressa. Även om jag är väldigt trött, eller har en jobbig dag framför mig, ser jag till att bara tänka positiva tankar.

I diettider börjar jag min morgon med cardio. Det ger mig massor av tid till att skapa en positiv känsla inför dagen/veckan. Självklart behöver man inte träna på morgonen för att åstadkomma den känslan. Man kan tvinga fram den i duschen, i bilen på väg till jobbet eller egentligen precis när man vill. Huvudsaken är att man gör det INNAN man kommer till jobbet/skolan.

Man får inte en bra dag, man skapar den.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar