Besökare

fredag 24 januari 2014

Formcheck - 9 Weeks Out

Idag var det åter igen dags att kolla formen. Jag har kört riktigt hårt den här veckan och det har betalat av sig bra och konturerna kommer fram allt mer för varje vecka. Att tydligt se sina framsteg boostar verkligen motivationen, oavsett vad man håller på med. 

I övrigt blev inte den här dagen precis som planerat. Jag vaknade med knutar bakom skulderbladet/nackspärr de Luxe. Trots att jag har suttit i en massagefåtölj i en halvtimme och även blivit rejält knäckt, så har det fortfarande inte lossnat. Förutom den timmeslånga powerwalken jag tog i minus 12 grader, har det därför inte blivit någon träning för mig. 

Ännu värre var det för lillsessan, som vaknade med 39,7 graders feber. Hon har därför varit hemma och myst med morfar idag och på eftermiddagen, även en stund med mormor. Ikväll kommer de förresten tillbaka på den näst intill traditionella veckomiddagen.

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar