Besökare

söndag 8 december 2013

Klackarna i taket...

...så kan man enkelt beskriva gårdagens jobbkväll. Mer folk än väntat och riktigt trevlig stämning. Jag brukar alltid bjuda på mig själv när jag uppträder, men jag tror nästan att jag röjde på lite extra igår. Rösten höll också väldigt bra. I slutet av kvällar kan jag ibland känna mig lite sliten, men igår var det högsta växeln från början till slut.
 
Idag är jag som vanligt lite sliten dagen efter gig. Trots det blir det ett hårt benpass på gymmet när Älskling kommer från jobbet. Sedan passar jag på att siesta medan lillan sover.
 
Hoppas ni har en härlig söndag!
 
Love,
Carro 

2 kommentarer:

  1. Hej du,,Rackarns va fin du är på bilden...
    Klart du får en lott,,Lycka till i dragningen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Hej du,,det är inte jag som gjort det så fint,,bilderna tog jag hos syrran i går,,hon är mycket för Mys-Pys..Haé Kram.

    SvaraRadera