Besökare

torsdag 28 november 2013

Det går hett till...

 Det känns alltid konstigt att komma tillbaka till vardagen när man har varit borta några dagar extra. Den här gången tränade vi ingenting när vi var i Turkiet och vi hade så fullt upp att jag inte hann få varken dåligt samvete eller abstinens. Idag var det dock skönt att vara tillbaka på gymmet igen. Jag körde ett bra benpass och kände mig riktigt stark.
Det är självklart även underbart att få komma hem till September igen. Hon hade haft det kanon med mormor och morfar och hade antagligen inte saknat oss det minsta. Det konstiga var att jag sov helt fridfullt nere i Turkiet, men i natt var jag tillbaka i mina gamla ovanor igen: Att attackera Älskling.
 
I natt började det hela med att jag slängde mig runt Älsklings fötter, för att jag trodde att de var September, som höll på att trilla ur vår säng. Jag skrek åt Älskling att han måste hjälpa mig att hålla kvar henne i sängen, men då klargjorde han för mig (som agerade i sömnen i vanlig ordning) att hon precis som alla andra nätter sov gott i sin egen säng i sitt egna rum.
 
När Älskling senare skulle gå upp på toaletten slet jag tag i honom, eftersom jag åter igen trodde att det var September som höll på att ramla ur sängen... Imorse hade han tre präktiga rivmärken på revbenen.
 
Jo, det går hett till här hemma...
 
Love,
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar