Besökare

lördag 13 april 2013

#ilovemusic

Gårdagens Outfit
Jag älskar musik.
Att lyssna på. Sjunga. Spela. Dansa till. Framför allt att leverera det till andra människor. Musik är så mycket mer än bara det där ljudet, tonerna och texten man framför. Det är så mycket känslor. Glada. Ledsna. Fyllda av hopp. Fyllda av svek. Det finns musik för alla sinnestämningar.
 
 
Jag är otroligt tacksam över att få jobba med musik. Det känns som en ära att få kliva upp på en scen och dela med mig av min stora passion till musik och underhållning. När jag jobbar, händer det att folk säger att det syns på mig att mitt förhållande till musiken är passionerat. Det gör mig glad. Och driver mig till att hela tiden vilja bli bättre. Vilket jag också blir. Jag tackar mig själv för det, men lika mycket tackar jag alla fina människor som jag får äran att uppträda för.
 
Kram till Er Alla!!!
Ingen nämnd, ingen glömd...
 
#ilovemusic
 
Love,
Carro 
 

1 kommentar: