Besökare

lördag 23 mars 2013

Afro Morning Cardio

 Efter lite morgonmys med hela familjen, drog jag igång den här lördagen med ett pass afro medan Älsklingarna låg kvar i sängen och kollade på Formel 1.
Jag är ganska stel på morgonen, men efter några minuter är kroppen betydligt mycket mer rörlig.
Hjärtat, benen, magen och rumpan får riktigt bra träning av afro... 
 ...och tiden går snabbt eftersom jag kör många olika övningar och dansar till skön musik.

Carros Coaching lägger jag upp lite olika moves, eftersom många av mina klienter gillar att köra den här typen av konditionsträning. Efter idag har de nu fått 12 olika moves, med varierande svårighetsgrad. Övningen på bilden är lite finurlig innan man får till den till musiken. De flesta moves i Afro brukar dock inte vara överdrivet svåra, om man kan räkna till 4 det vill säga
 
Hoppas ni har en fin lördag!
 
Love,
Carro 

1 kommentar:

  1. Mors,,Igång tidigt ser jag..Jag kör Melodikrysset nu.
    Ja det blev jättegott med schwartvaldskinkan runt den tyska korven,,kommer jag att göra ofta..Haé Kram.

    SvaraRadera