Besökare

onsdag 20 februari 2013

Stretching

Varje gång jag kör konditionsträning eller ben måste jag stretcha efteråt, annars får jag direkt ont i nedre delen av ryggen. Ibland får jag ont trots att jag inte har tränat, men då räcker det med att jag stretchar så försvinner det inom en halvtimme. Baksida ben stretchar jag bästa som på bilden ovanför. Jag tar sedan tag i vänster hand med höger hand och drar höger knä mot kroppen. Väldigt effektivt, åtminstone för mig.
För framsidan duger den här gamla gympaklassikern bra för mig. Ibland är jag så pass mjuk att den inte tar, men vissa andra dagar biter den rejält. Det beror lite på vilken tidpunkt det är också. Det här med stretching är ju väldigt individuellt, men de allra flesta människor mår bra av en stunds stretching varje dag.
 
Hoppas ni har en fin onsdag!
 
Love,
Carro 
 

1 kommentar:

  1. Hej du..Tackar o Bockar,,ja det blev en härlig dag i går,,tackar mina syskon för den,dom försökte luras,men denna gången fick dom tji..Men kul blev det..Haé Kram.

    SvaraRadera