Besökare

lördag 23 februari 2013

Riktigt Lyckad Gårdag

Igår var jag och giggade på en krog där jag inte har spelat på nästan ett år. Det var en väldigt tevlig "comeback" med mycket folk och fram för allt; mycket feedbackande folk. Publiken dansade, sjöng och hjälpte till att förgylla min kväll.
Jag invigde mina nya brallor som lustigt nog hette "Dance in Neon", så jag passade på att köra den låten, fast på svenska. Jag brukar inte köra den, men det är ju faktiskt en väldigt bra danslåt. Som planerat körde jag många nya låtar; 10 stycken. Det är väldigt viktigt att man förnyar sig tycker jag, både för sin egen skull och framför allt för publikens skull.
 
Love,
Carro  
 

3 kommentarer:

  1. Häftiga byxor ;-)
    Bengt U

    SvaraRadera
  2. Hej du,,Kul att det blev ett bra Gig,neonbrallorna är fräsiga...
    Ja detta recept funkar bra till fläskkött,filé etc,men blir även kanon med kycklingfilé,,värt att prova,var försiktig med sambaloeleken,mina tsk:ar är små..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag kan tro att du gjorde succé igen. Har inga andra förväntningar på dina gig annat än att du ger järnet och får med dig publiken. :-)
    sv:
    Hittills har livet lett brett tillbax. :-D
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera