Besökare

onsdag 2 januari 2013

Gott Nytt Träningsår

På nyårsafton anlände den:
125 kilo träningsglädje.
I form av en
crosstrainer.
 
Med ett nypris på sanslösa 87'000 kronor, fick vi köpa loss den för en bråkdel av priset.
  
Det är den absolut skönaste crossen som jag någonsin stått på och det finns många olika program att välja bland.
 
Vi har den i garaget och Älskling ska fixa upp en TV, så att man har något att kolla på medan man tränar.
 
Lite mer årets träningsupplägg kommer i ett senare inlägg.
 
Till dess önskar jag er ett
Gott Nytt Träningsår!!!
 
Love,
Carro 
 
 
 
 

18 kommentarer:

  1. Hej du,,Ja så slutar den,rebusen...Häftig maskin ni skaffat,ser rejäl ut,blir många kuta runt varv på den..Fortsätt nu och njut av det nya året.Kramen.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken grej!! Och vilket pris! Tur att ni fått ett bra erbjudandet. God fortsättning på nya året.

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken maskin. Tur att ni har stort så att ni får plats för den! ;)

    Ha en fin onsdag. Här försöker vi njuta av de sista lediga dagarna.. Anton är dock sjuk, så för hans del blir det mest att softa och ta det lugnt. Tur att de inte börjar förrän på onsdag nästa vecka...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är tur :-) Stackars Anton. Älskling och S är åxå sjuka...igen. Hoppas han kryar de sista dagarna på lovet <3

      Radera
  4. Ohh, fasen vad nice! Många konditionspass på den i vinter då!

    SvaraRadera
  5. Ja dom har stängt som julafton/juldagen och även nyår plus midsommar. Dom andra storhelgerna är det öppet har jag för mig fast kortare tider då då. Idag så lär jag väl få trängas med alla med sina nyårslöften. ;) Så även jag har fått mig lite vila och även från promenixerna när det har varit så halt som det har varit. :P

    Åh en sådan skulle jag oxå vilja ha hemma, eller en trappmaskin. Men jag har varken plats eller pengar för det tyvärr.

    Ha en toppendag du med nu! Kraam!

    SvaraRadera
  6. Åh vilken julklapp:-D!!!!!
    Perfekt att träna hemma när man har en liten hemma oxå!
    Jag har faktiskt vart in på Actic och gått o sprungit en timme idag, en näradödenupplevelse för en otränad som mig, men det kommer väl;-)
    Man blir ju sjukt inspirerad av att läsa och se dina bilder, du e ju så sjukt snygg och har nyss fött barn? DÅ måste väl fan jag oxå kunna! Kramar Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla goa du :-)
      Bra jobbat med gymmet. Jag brukar träna på Actic när jag jobbar i Uppsala :-) klart du kan ;-)

      Radera
  7. Men hej! Dig kommer jag ihåg :) Vi har allt pratat lite förut du och jag men det var ett tag sedan nu. Tack snälla för din rara kommentar! Oj vilken grym crosstrainer ni införskaffat. Skönt och ha en sådan hemma :) kram

    SvaraRadera
  8. Åh vad avis jag blev nu. Skulle själv vilja ha en men tycker det är svårt att hitta en vettig till bra pris.
    Hoppas du får många härliga träningstimmar på den! :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Vilken nyårsklapp! :) Måste komma igång med min träning igen... vill gärna börja springa men vet inte om jag vågar..

    Tack! Vårt nyår var jättemysigt! Lugnt men trevligt :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Wow, nu blev jag riktigt avis. Vilken fin crosstrainer. Jag har varit ute på en rejäl PW med mannen idag, svetten lackade :)
    Kram Kina

    SvaraRadera
  11. min crosstrainer står hos mamma för tillfället, men nu när vi bor i hus igen ska jag allt ta tillbaka den! ;) Himla bra och rolig träning! :)Min kostade dock något mindre än eran... hehe Kramis

    SvaraRadera