Besökare

söndag 8 juli 2012

Lever i Lyx

We are still going strong down here. 
Vi kakar frukost klockan sju varje morgon och da ar vi helt ensamma i  matsalenş konstigt nog. Sedan bar det raka vagen ner tıll playan och aven dar ar det folktomt vid den tıden. Folk sover bort sina semestrar och we really don`t understand why.... (fortsatter med halften engelska och halften svenska, blir inte riktıgt klok pa the keyboard....)
Vi har det ganska lyxıgt har nere. İbland maste man liksom unna sig sadant. Ta bara de superskona morgonrockarna pa rummet. Tofflorna ar lıte overkill, men anda himlarns mysigt :)İngen av oss konsumerar tyvarr vin for tillfallet, men nog ar det guld med fruitbowls and wine. 
Det blir langa dagar pa stranden, bortsett fran en siesta mitt pa dagen (tıll Alsklings stora fortjusning var det ju aven F1 idag...) Det har kortet tog vi ıdag nar vı som vanligt lamnade stranden vid halv sju pa kvallen. Fortfarande 32 grader varmt. 

Love,
Carro


5 kommentarer:

  1. Men alltså *SHIIIT* vad brun du är =))
    Ja ni ser verkligen ut att ha det toppenskönt.
    Är lite avvis för här hemma regnar det och på massor av platser är det översvämningar. Vi i Väsby har inte fått så himla mycket och det är varmt, men man vill ju ha den där härliga solen när det är sommar. Ha en fortsatt härlig tid i Turkland båda två....tre menar jag =)
    KRAM/Y

    SvaraRadera
  2. Jisses vad ni solar! :) Att du inte blir stekt! ;)Oroar du dig inte för pigmentfläckar, bm varnade mig så jag vågar inte riktigt steka på.

    SvaraRadera
  3. Åh, ser helt underbart ut! Det bästa av allt är att jag snart kommer efter..:)

    Låter inte som man behöver så mycket långärmade koftor/tröjor med sig iaf? :)

    Här hemma ösregnar det så ni gjorde helt klart rätt i att åka iaf!

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt najs ut! Och du. Jag har också simmat nu! ;) I DID IT!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Tror jag klara mig fran pıgmentflackar eftersom jag var ı Thailand nastan tre veckor i borjan av graviditeten och la en rejal grund, sen har jag ju inte hunnit bli av med fargen sedan dess eftersom vi flangt runt sa mycket. Men jag har axa last om det, sa man ska nog vara forsiktig om man inte har en grundfarg.

    SvaraRadera