Besökare

onsdag 15 februari 2012

En Liten Notis Om Lycka...

En liten notis om lycka, eftersom jag känner mig så euforiskt positiv just nu.

Kan inte riktigt sätta ord på det, men jobben flyter på bra, träningen fungerar äntligen, jag äter trevliga luncher med min bästa kompis Elin och njuter av mysiga kvällar och helger med min underbara Älskling.


Däremot finns det ett litet orosmoln på himlen och det handlar om min föreställning om välmående som en cirkel. I stora drag handlar det om, att när man ligger högt upp på den gudomligt bra nivån, så ligger man ju samtidigt ganska nära katastrofdåligt.

När man är högt uppe på toppen gör det ju liksom extra ont om man skulle falla.

Men jag ska inte falla...
Jag ska fortsätta att njuta av varje dag som passerar.
Så det så!


 (Inte så dum, den där Chuck...)


Love,
Carro

4 kommentarer:

  1. Vad underbart att du mår så bra och att allting runtomkring dig rullar på lika bra!=)

    Känner mig friskare idag, men fortf "slö".. utmattnings-slö. =) Skall in och klippa mig imorgon, insåg att jag inte har klippt mig sedan i oktober!! Och det är assvårt att få tider här i stan nu i dessa tider =/ Men jag kommer orka imorgon, helt klart. Funderar på om jag skulle ta mig till gymmet och ENBART gå på löpbandet/cykla lite. Ingen större ansträning. Vad tror du om det? Min hälsoguru;)

    SvaraRadera
  2. Oki Carro,,den känslan ska du vårda ömt...Nytt pass,ja gissa om jag blev snopen när jag kollade,f-n det har gått 10 år,nu denna månad,,undrar varför dom gått så förbaskat fort..Men nytt är på G.
    Ja jag åker till Cyperbn i slutet av april,för 26:e gången,,? om jag gillar Cypern,,,,Ja jag tror det..Haé Kramen.

    SvaraRadera
  3. Kloka ord som vanligt från dig :) Tänkvärt! Klart du ska fortsätta njuta, det är du värd. Kul det går så bra!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Bara för att man mår bra så skall man ej oroa sig över när man skall må dåligt. =)
    Nu mår vi bara bra och då får vi njuta av det. =)

    Sv: Bäbis skall pluppa ut den 28juni säger experterna men själv tror jag den kommer i början på juli! =)

    SvaraRadera