Besökare

fredag 4 juli 2014

Rise 'n' Shine

Igår körde jag åter igen ett tidigt benpass på gymmet. Trots att klockan bara var 05.50, var det redan fem andra personer där.
Jag började med djupa knäböj, eller #squats som sociala mediers användare benämner det oavsett nationalitet. Det blev sedan utfall i smith-maskinen (#lounges), bensparkar och sittande lårcurl.
Jag avrundade med så kallade Frog Squats; squats där man står med fötterna väldigt brett isär. Jag brukar vinkla fötterna utåt, så biter det lite extra på benens insida.
Idag är det dags för min andra resultatkoll och jag vet att det kommer att gå bra. Jag är nu halvvägs, det vill säga dag 12 av 24. Återkommer senare idag när jag vet hur det har gått. Just nu hägrar "Jake och Piraterna" här hemma i myssängen tillsammans med lill-Tarzan.
Love,
En mobilbloggande Carro

1 kommentar:

  1. Till hösten om mit träningssug håller i sig kanske man kan få hjälp av dig att komma i trim :)
    Här har det varit Madicken och Pippi på morgonen men nu skiner solen hur starkt som helst! :)

    SvaraRadera