Besökare

lördag 19 juli 2014

Rekorddag

 Behöver jag säga att vi har det bra?
Nä, jag tror inte det. Sol, värme, bad, käk, dryck och kärlek är alltid en finfin kombo.
Vi kom till hotellet halv ett på natten mellan torsdag och fredag. Då började vi med att gå till en restaurang och få i oss lite nattkäk. Jag tycker att det är helt skruvat att man kan beställa från en gedigen meny vid den tidpunkten på dygnet, men så är Royal Dragon inte något vanligt hotell heller...
View från morgonrundan
Trots att vi inte kom i säng förrän halv tre, så var jag uppe vid halv sju och begav mig ut på en joggingrunda. Jag älskar att springa längs strandpromenaden här nere och trots den tidiga timmen är det väldigt mycket folk ute och rör på sig. I alla åldrar och former. Underbart!
 Efter en god frukost gick vi ner tilll stranden och vi var först där. Jag gillar att komma ut innan det blir det riktiga steksolen.

 Kvällens efterrätt
 Kvällens outfit

Första dygnet blev något av en rekorddag för oss här på Royal Dragon:
Vi la oss sist av alla på hotellet.
Vi gick upp bland de första.
Var på stranden först.
Gick från stranden/poolen sist (kom till hotellrummet 19.40)

Utöver det hann vi även med ett gympass mitt på dagen efter vår timmeslånga siesta. Inte illa pinkat!

Nu har vi kört dagens morgoncardio. Jag har joggat och Älskling har powerwalkat. Åter igen en riktigt härlig start på en ny härlig dag!

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar