Besökare

onsdag 23 juli 2014

Fullspäckat aktivitetsschema

En snabb uppdatering från ett soligt Turkiet:
Vi har svårt att få tiden att räcka till. Viktiga matcher och måltider och andra trevligheter trängs i vårt fullspäckade dagsschema. Eller ja, så allvarligt är det inte, men vi hinner knappt blinka så har en förmiddag eller en eftermiddag passerat.

Igår ryckte jag ytterst oväntat ifrån i vår pingisduell. Jag leder nu med 6-3 och med 6 set kvar att spela ser det onekligen ljust ut. Basketen är så gott som avgjord, då jag lyckades bra senast och nu kopplat greppet rejält med 4-0. 
Andra aktiviteter som jag ägnar mig åt är volleyball. Klockan elva är ingen optimal tid med tanke på värmen, men jag kämpar på med andra fighters i nästan en timme.
Dessvärre fick jag för mig att sparka på volleybollen häromdagen och min sedan länge skadade stortå, fick sig en olycklig smäll så att hela nageln kom att hänga lös. Får bli hälsocentralen med den när vi kommer hem och efter kanske 10 års stök med den, var det kanske på tiden...


Nu har jag avverkat 2 varv runt poolen och ska smörja in mig med sollotion. Sedan vankas frulle och en lång härlig dag på stranden.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar