Besökare

söndag 29 juni 2014

Regn, bus och Clean Eating

Igår hade vi åter igen ett riktigt tråkigt väder. Det kom små och större skurar under hela dagen och temperaturen låg runt blygsamma 11,5 grader hela dagen. Förutom en barnvagnsjogg, var vi inne hela dagen. Vi köpte en ny film, Lillifee, och fördrev delar av dagen med. September tyckte väldigt mycket om den. Annars är det ju Tarzan som gäller. Både på film och i verkligheten, när hon svingar sig otillåtet i tvättstugan.
 När jag nattade September i fredags, kände jag hur mitt högra öga smygande börja göra ont. En timme senare var hela ögat svullet och det rann var ur det. Igår var det också i ganska dåligt skick, både varade och smärtade, men idag är det bättre. Blir till att bära brillor några dagar framöver. Problemet är att mina 2 nyaste par är för starka (har kanske använt dem 20 gånger sammanlagt) och mina gamla brillor är... just gamla... och för svaga. Några dagar står jag nog ut i alla fall.
 Igår gjorde jag blomkålsmos för första gången och konstaterade att det var ett riktigt bra tillbehör, istället för exempelvis potatis. Jag gillar det enkla, såvida det inte är festmåltider som ska serveras. Få ingredienser. #cleaneating som man säger på Instagram. 

Idag har vi åter igen en regnig dag. Är så less på vädret att jag inte vet vad... men tydligen ska det bli bättre i slutet av nästa vecka. 
Låt oss hoppas!!!

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar