Besökare

onsdag 25 juni 2014

Dag 3: Orkade inte kliva upp

Eftersom två första barnvagnsjoggingturerna var så jobbiga den här veckan, ställde jag klockan på tio i sex i morse, så att jag skulle hinna ut innan Älskling drog till jobbet.  Kombinationen av en dotter som är vaken alldeles för länge på kvällen och fotbolls-vm, blev dock för mycket. Jag ställde helt enkelt om klockan till sju, då vi envisas med att dra upp en djupt sovande sötnos för att hon inte helt ska vända på dygnet. 

Det är en av de lyxiga sakerna med semester: Man kan ställa om klockan och ändå hinna ta igen morgoncardion senare under förmiddagen.

Vid niosnåret gav jag mig sedan ut med September och löpningen kändes mycket bättre idag, även om de sista 500 metrarna tog musten ur mig totalt.

På gymmet körde jag ett grymt pass axlar. 6 övningar och bra tryck. Direkt efter passet blev det 250 gram nötfärs, potatis och grönsaker. September tog sedan sömnrekord sedan Turkiet-turbulensen och somnade 19.35. Två och en halv timme tidigare än igår, även om man inte ska ropa Hej! innan kvällen/natten är över.

Love, 
Carro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar