Besökare

tisdag 24 juni 2014

Dag 2/24 Arse 'n' Abs

 För exakt ett år sedan, såg det ut såhär på min blogg. 
Jag hade lite drygt en månad kvar till min debut i Bikini Fitness och jag körde ett maffigt benpass med brorsan. Det skulle vara intressant att veta hur många benpass jag har kört sedan dess. På 52 veckor har det garanterat blivit över 90 och kanske var det benpass nummer 91 jag körde idag.
 Idag körde jag dock bara rumpa. Rumpa och mage. Exempelvis började jag med benböj, eller så kallade SQUATS som tycks vara the thing just nu. Folk pratar squats till höger och vänster, men i ärlighetens namn är det ytterst sällan jag ser folk squatta. 
Much ado 'bout nothing...
Förutom passet på gymmet, var jag ute på ett joggingpass med barnvagnen i morse. Om det var jobbigt igår, var det sju resor värre idag. Visserligen avklarade jag rundan 2 minuter snabbare, så det hade sin förklaring. Däremot var jag sopslut efteråt och la mig på altanen när jag hade ruschat upp för den elaka backen till vårt hus. September kollade förvånat på mig och skrattade som om att jag inte var riktigt klok... och det hade hon kanske rätt i.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar