Besökare

fredag 27 juni 2014

8 Freaking Centimeters

Måttbandet mätte 8 centimeter mindre runt midjan idag, jämfört när jag startade min lilla "semestersatsning" i måndags. Det är över förväntan, även om det självklart även handlar om att mycket överskottsvätska försvinner från kroppen när man äter väldigt strikt i kombination med träning. 
8 centimeter är ändå freaking awesome. 
Min "drömplan" ser nu ut enligt följande:
Fredag 27 juni: -8cm
Fredag 4 juli: -4cm
Fredag 11 juli: -2 cm
Torsdag 17 juli: -1cm
Sammanlagt: -15cm

Det ser ganska enkelt ut när man ser det i siffror, men i takt med att kroppen vänjer sig vid kost och träning, så börjar den att svara mindre generöst. Och det är inte hela världen. Det här handlar som sagt inte om en stenhård tävlingsdiet, utan jag lägger in dagar då jag unnar mig gott att äta och gott att dricka. Ikväll är ett sådant exempel. Ni som jag är vän med mig på Facebook, känner till mitt förhållande till Irish Coffee och ikväll ska bland annat en sådan slinka ned i magen.

Love,
Carro 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar