Besökare

fredag 16 maj 2014

Vila

Jag har precis landat vid matbordet efter en oerhört trevlig utbildningsdag i Sundsvall. Idag är en av de få dagarna som jag inte hinner med någon vanlig träning överhuvudtaget. Det brukar dyka upp sådana här dagar med jämna mellanrum och det är också därför som jag ytterst sällan lägger in vilodagar "bara för att..."

Å andra sidan får jag min beskärda del av motion ikväll när det vankas tre timmars showtime. Att sjunga och dansa samtidigt kräver faktiskt väldigt bra kondition och det ska bli intressant att se hur rösten är efter ett relativt långt uppehåll.

Nu ska jag samla ihop lite energi och snart hoppa i showkläderna. Uppdateringar och bilder kommer självklart imorgon.

Love,
En mobilbloggande Carro

2 kommentarer:

  1. Okidoki,hoppas du får ett bra Gig..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Låter välbehövligt med en vilodag. :-)
    sv:
    Oh yes! Här är get verkligen härliga fredagsvindar! :-)
    Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera