Besökare

fredag 23 maj 2014

Sista Jobbdagen

Idag har jag varit uppe i Sundsvall och hållit i en utbildningsdag. Det var främst yrkesförare från Sundsvalls kommun där och vi hade en riktigt trevlig dag, med många glada skratt och intressanta diskussioner. 
Jean-Claude van Dame - The Epic Split
Den snygga väggdekoren när man kliver in på Bilbolaget/Volvo Lastvagnar.

 
Även om jag älskar mitt jobb, så känns det väldigt skönt med semester nu. Nio dagar när jag inte behöver ställa klockan för att kliva upp på morgonen. Nio dagar då det inte finns några "måsten" överhuvudtaget. 

Imorgon kväll lyfter planet till Turkiet. Just nu håller jag på att packa. Till mig själv går det på rutin, men det är lite kinkigare att komma på allt som vi behöver ha med till September. Som tur är går det mesta att handla där nere, om man skulle glömma någon viktigt.

Love,
Carro 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar