Besökare

fredag 9 maj 2014

Photo Session

Idag var jag och duktiga fotografen Johan Mörlin på mitt gamla gym för en photo session.
 Vi höll på i en och en halv timme och jag var stundtals helt slutkörd. Det var min första seriösa gymplåtning, så det var inte bara roligt, utan även väldigt lärorikt. Bland annat vet jag att kroppen behöver laddas upp med BÅDE kolhydrater och vätska innan en sådan plåtning. Idag laddade jag mest med kolhydrater, men eftersom orken svek, så fick jag fylla på med ganska mycket vätska under plåtningen. Att sprida ut vätskan under dagen hade nog varit mer klokt.
 
Efter plåtning tog jag själv några bilder i omklädningsrummet, så bilden ovanför är inte från vår själva photo session. Däremot tjuvkikade jag lite på Johans bilder i kameran och det såg riktigt coolt ut. Ljussättning, bra kamera och duktig fotograf - ja, det blir en himlarns skillnad på kvalité kan man säga. Nu ser jag fram emot de färdiga bilderna och lovar självklart att publicera dem både här och där.
 
Nu vankas det Thai-käk här hemma!
 
 
Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar