Besökare

onsdag 7 maj 2014

Nedtrappning

Jag har fått lite frågor om jag äter allt smaskigt som jag kommer över, nu när tävlingsvåren och den 18 veckor långa dieten är slut. I söndags var det så, då kroppen skrek efter påfyllning. Sedan i måndags äter jag dock väldigt strikt. Dels för att inte chocka kroppen för mycket, men framför allt för att jag har en photo session på fredag.
 
Däremot plågar jag inte kroppen den här veckan. Jag kör både styrka och kondition, men avrundar passen när det tar emot. Det känns således som att jag har en massa energi över, så nu håller jag inte bara jämna steg med vår lilla stjärna - nu finns det även energi kvar efter att hon somnat på kvällen.
 
Love,
Carro

1 kommentar:

  1. Kul med photosession nu när du är i ditt livs form. Måste ju helt klart förevigas! :)

    SvaraRadera