Besökare

måndag 19 maj 2014

Kärlek & Bra Sömn

Det här, kära läsare, är mina älsklingar. 
De betyder allt för mig och jag är så otroligt lyckligt lottad över att få dela mitt liv med dem. 


Sedan September började på dagis i augusti förra året, har jag och Älskling pusslat ganska mycket för att få ihop jobb och familjeliv på ett bra sätt. Det underlättar inte direkt att vi båda jobbar extremt mycket, men vi har ändå lyckats att prioritera in kvalitativ familjetid i väldigt stor utsträckning. Jag tror att det främsta anledningen till att vi får ihop det, är den stora dos av kärlek som vi förgyller varandras vardag med. Att kärleken övervinner allt, kanske inte stämmer till hundra procent, men det ligger definitivt något i det. Och god sömn. Hade vi inte lagt oss i tid om kvällarna hade vi aldrig fixat jobb, företagande, träning och familjeliv. Sömnen förtjänar så otroligt mycket mer respekt än vad människor generellt sätt ger den. 


Nu har vi bara fyra arbetsdagar kvar på den här veckan och sedan väntar en veckas semester. 
En vecka i solen med bad, bus och massor av god mat på vårt ultralyxiga favorithotell.
 En vecka fylld av kärleksfull kvalitetstid. 

Love,
Carro 

1 kommentar:

  1. Hej du..Ja så rätt du har,vad vore vi utan våra familjer,""Urfattiga"..Hoppas ni får en ljuvlig vecka med mycken sol o värme,,och familjemys..Haé Kram.

    SvaraRadera