Besökare

lördag 19 april 2014

Lyssnar på Kroppen

Idag är det precis en vecka till Sweden Grand Prix och dagsformen känns verkligen bra. Jag har ännu inte börjat nolla kolhydraterna, eftersom kroppen svarar så bra på mitt upplägg. Varje dag ser jag tydliga framsteg och även om det är lockande, vill jag inte lägga in de sista växlarna för tidigt. Mest för att jag i största möjliga mån vill bespara kroppen från att hamna i ett allt för stressat tillstånd, liknande det den var i vid förra tävlingen.

Det är en komplicerad balansgång, men jag låter kroppens signaler styra mig lite mer den här gången. Trots att det innebär att jag inte pressar mig lika hårt. Och det är inte av lathet, utan för att jag främst är mamma och fru. I andra hand är jag en bikinifitnessatlet som vill uppnå sin hittills bästa tävlingsform.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar