Besökare

söndag 13 april 2014

Intensitet: Hög

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna och prioriterat bort bloggen. Det är liksom svårt att samla ihop sig och få till ett inlägg när allt går på högvarv. Framför allt när både kropp och knopp är sliten.
 
I fredags var jag i Sundsvall och föreläste. Jag är så otroligt glad och tacksam över mitt samarbete med Bilbolaget/Volvo Lastvagnar och trivs som fisken i vattnet.
 
På fredag kväll soppatorskade jag däremot ganska rejält efter en omtumlande vecka. Som tur var kunde jag hitta tillbaka till banan igen på lördagen, då det blev träning, familjemys och shopping i Hudiksvall.
Idag har jag varit på Hälsostudions första Teamträff i Gävle. Kul att träffa de andra atleterna, men bäst av allt var ändå fettmätningen som vi gjorde. Siffran visade att jag är i mitt livs bästa form och jag låg hela fem procentenheter under vad jag mentalt hade "accepterat". Det ger definitivt en extra motivationsboost inför den kommande veckan.
 
13 dagar kvar till tävling.
Känns helt okej... idag. 
 
Love,
En mobilbloggande Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar