Besökare

tisdag 29 april 2014

Gemenskap

Mathilda, jag och Alexandra backstage

Överskottsenergin från helgen börjar nu sakteligen att rinna ur kroppen. Det spelar ingen roll hur motiverad man är, en sliten kropp tar ut sin rätt. Känslan är dock obeskrivligt mycket mer positiv inför den här helgen jämfört med förra. Då var jag ganska orolig för hur tävlingen skulle gå, om jag skulle dra på mig vätska och om jag skulle bli eliminerad.
Den här veckan är jag mer peppad och längtar verkligen till lördag. Mest längtar jag efter scenen, men jag ser även väldigt mycket fram emot att träffa alla trevliga medtävlare som jag har lärt känna. Däremot går det inte att komma ifrån den huvudbry som jag har över uppladdningen; hur jag ska få ut pumpet i musklerna. Det finns självklart massor av teori, kunskap och erfarenhet kring detta, men varje kropp är unik och min vill ju inte riktigt samarbeta den här våren.
 
 
Tredje gången gillt – tänk om det kunde bli min melodi nu. 

Love,

Carro

2 kommentarer:

  1. Du är nominerad till blog awards på veckorevyn för både instagram och din blogg.

    Jag valde att nominera dig för jag tycker att du motiverar och inspirerar mig så mycket både här på bloggen och på instagram. Du visar att man kan nå sina mål även om man har familj och barn och att de går att kämpa vidare trotts motgångar. Att de alltid finns en lösning och att man aldrig ska ge upp.
    Tack för en bra, inspirerande och motiverande instagram och blogg! Fortsätt kämpa och lycka till på nästa tävling! :-)

    SvaraRadera
  2. Men tack snälla snälla du - Vad glad jag blev ♥♥♥

    SvaraRadera