Besökare

måndag 31 mars 2014

Upp på hästen igen

Det sägs att när en ryttare har ramlat av sin häst, är det viktigt att våga sig upp på den snabbt igen. 
Drar man ut på det, är risken stor att rädslan växer och att det till slut blir omöjligt att komma tillbaka.

Jag tänker lika när det gäller fitnestävling och därför har jag nu anmält mig till Sweden Grand Prix den 26 april. Jag kan inte med 100%  säkerhet idag veta om kroppen återigen kan formtoppa tills dess och om den gör det, kan jag inte heller helt säkert veta att den är redo att bete sig "rätt" när jag kolhydratladdar. Det finns en risk att vätskan kommer att hamna utanpå musklerna istället för inuti , precis som i lördags.

Trots det ska jag göra ett försök. Ge tankespökena på nöten och ta mig upp på scenen inom snar framtid. Jag är skyldig mig själv det. Och även alla fina människor som följde mig på vägen till Battle of Scandinavia.

Jag ska upp på hästen igen.  Förhoppningsvis i  skinande rustning den här gången...

Love,
En mobilbloggande Carro

1 kommentar:

  1. Kväller,,aj som f-n,taskigt att det inte gick som du hoppades på..Men som du säger,upp på hästen igen,sikta mot ditt nya mål..
    Ja jag hade en myshelg i Vreta,,mycket Snooz med barnen,,Kollade på en hel hoper med Tranor på hemvägen i morse,,Pampiga är dom..Haé Kram.

    SvaraRadera