Besökare

torsdag 6 mars 2014

Team Hälsostudion

 Morgonformen före cardion
Idag var jag nere i Gävle och träffade Head Coach SeppoHälsostudion i Gävle. Vi har inte träffats sedan början på september; tiden har liksom bara sprungit iväg... Vi kollade i alla fall igenom formen, diskuterade igenom närmsta tidens upplägg och spånade även lite mer långsiktigt. Det känns otroligt roligt och spännande. Beträffande träning och kost kommer jag att ligga kvar som jag gör ytterligare en och en halv vecka. Det känns lyxigt bra, även om kroppen vissa stunder börjar kännas lite sliten.
Jag skrev även på tävlingskontrakt för år 2014 och är därmed även formellt medlem i Team Hälsostudion, som Seppo och bästa Johanna ligger bakom. Jag tror att vi är närmare 10 atleter som ingår i teamet och vi tävlar i olika grenar; Bodybuilding, Bodyfitness, Mens Physique och Bikinifitness. Däremot blir jag nog ensam tävlande vid Battle of Scandinavia den 29 mars.
 
Är otroligt stolt över att representera Hälsostudion,
Gävleborgs mest kompletta gym...
 
 
Love,
Carro 


1 kommentar:

  1. Kväller,,Grattis Carro,fint att ingå i detta team,lycka till framöver..Haé Kram.

    SvaraRadera