Besökare

lördag 8 mars 2014

Bollnäs-Gig

Igår var jag och giggade i Bollnäs. Det var en trevlig kväll och efter en stund så rullade det ganska mycket folk. 
 Spelningar kan vara bra och dåliga på olika sätt. Vad jag exempelvis uppskattade med gårdagens kväll, är att människor är så trevliga och generösa med snälla kommentarer. Efter att ha varit ute på vägarna i många år, tar man ibland på sig gåskostymen. Ord, både snälla och mindre snälla, tas inte alltid in, utan rinner ibland bara av en. Igår fick jag dock riktigt fin feedback från många olika håll och det värmde sannerligen rakt in i hjärtat. 
 Inte nog med att spelningen gick bra. Moder Jord bjöd på en - ja, näst intill - vårlik kväll. Nio grader klockan nio på kvällen. Jag vet inte om jag någonsin upplevt en så varm marskväll...
...och temperaturen höll sig skapligt ända tills jag började rulla hemåt. 

Nu har jag inga fler gig inbokade före tävlingen den 29 mars. Även om det absolut inte märks på mig på scenen, så börjar energin att tryta. Ni ska veta att det är som ett rejält träningspass att dansa en hel kväll och att däröver sjunga samtidigt gör det, ur träningssynpunkt, ruggigt effektivt. 

Solig lördag med familjen står nu på agendan.
Önskar Er alla en lika strålande dag!

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar