Besökare

fredag 7 februari 2014

Positiv känsla

Efter en tung torsdag med lite sömn och en magsjuk stackare, vaknade jag idag med en väldigt positiv känsla i kroppen. September hade sovit hela natten och jag gladdes åt formchecken som var nästan över förväntan.

Annat ljud var det i skällan för tre veckor sedan, när Älskling fick bevittna en frustrerad, besviken och nästan uppgiven Carro. Det händer inte ofta och varar inte många minuter, men när det väl händer har jag världens bästa make som peppar mig. Ord kan inte beskriva hur mycket han betyder för mig...

För övrigt är September på bättringsvägen. Hon har nu ätit lite yoghurt och har lite feber, men annars är hon ganska pigg. Vi håller tummarna för en frisk och kry helg!

Love,
En mobilbloggande Carro

1 kommentar:

  1. Jag blir alltid peppad på att träna när jag besöker din blogg Carro.
    Keep up the good work!

    SvaraRadera