Besökare

söndag 6 oktober 2013

TIGER-KALAS

 
Igår var vi på födelsedagskalas i Gävle hos Septembers kusin Tiger,
som fyllde hela 10 år. 
Älskling hade givit September en rykande färsktryckt tröja till kusinens ära:
"Tiger Girl".
Det är nog första gången som småttingarna var stilla så länge för fotografering. Tyvärr hade jag bara min usla mobilkamera... Som ni ser till vänster på bild var även Tigers moster Jossan och Tuna (som gav mig sådan otroligt fin support vid min fitnessdebut i Karlstad) på kalaset.

Tiger bjöd på en cool och väldigt god tårta. Jag har självklart försökt att få honom att lämna Barcelona, men det är lite svårt att övertyga någon att börja heja på Manchester United just nu, med tanke på hur de har påbörjat den här säsongen.
Tigers småsystrar imponerades av hur snyggt han lyckades blåsa ut alla ljus.
 
September är alltid lika glad i superfina gudmor Carros famn.
 
Tiger hade fått och fick massor av grymma presenter. Av oss blev det ett mobilskal med en bild på honom från när han vann en maskeradtävling utklädd till Paul Stanley i KISS.
 
Tack för ett jättetrevligt kalas!!!
 
Love,
Carro 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar