Besökare

tisdag 17 september 2013

Tävlingstankar

Det börjar bli hög tid att spika datum för nästa tävling.
Som det känns idag, så har jag två alternativ:
 
Luciapokalen 30 november
eller
Battle of Scandinavia 29 mars
 
Eftersom Luciapokalen är en väldigt stor tävling, så vore det självklart jättekul att delta där. Mitt frågetecken är dock om benen håller tillräckligt hög klass, det vill säga om jag har lyckats bygga upp tillräcklig volym på dem, tills dess. Två tunga benpass i veckan under fyra månaders tid har gett bra resultat, men tillräckligt bra? Att vänta med tävling till mars nästa år, gynnar min fysiska utveckling, men på bekostnad av en otroligt stor längtan efter att äntra tävlingsscenen igen.
 
Jag ska köra på med gasen i botten till lördag, då vi flyger ner till Turkiet. Där ska kroppen få årets första, välbehövliga, vila och senast 1 oktober måste jag sedan ha spikat tävlingsdatum. Om jag känner mig själv rätt, så kommer det att bli många turer fram och tillbaka de närmsta två veckorna...
 
Love,
Carro 

2 kommentarer:

  1. jag tycker kör! Du har grymt fin utveckling och det är ju en erfarenhet att stå på scenen också. Visst du kanske är mer sliten i mars. Men är det någon som klarar det så är det du!
    Kör hårt och lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska satsa på Luciapokalen =)

    Hoppas ni får en mysig semester! kram

    SvaraRadera