Besökare

tisdag 10 september 2013

2 Dagars Vila Gjorde Susen

2 dagars vila från all träning gjorde verkligen susen, för idag äntrade jag gymmet med en extra stark motivation och målmedvetenhet. Vilodagar har lika stark effekt fysiskt, som psykiskt, på mig. Därför lastade jag på en extra 25:a när jag körde mina Ass to the Grass i benpressen idag.
 
En väldigt suddig bild på dagsformen, men jag kan i alla fall berätta att min hårda benträning fortsätter att ge resultat. Jag kör fortfarande tungt och varierar mina pass väldigt mycket. Idag avslutade jag exempelvis med klassiska rumplyft, men i smithmaskinen med stången över höfterna. Det är en klurig, men väldigt bra avslutningsövning som jag hittade på instagram.
 
Otroligt hur mycket inspiration man kan hitta ute i sajberspäjsen om man letar!!!
 
 
 
Love,
Carro 

4 kommentarer:

  1. Hej du,,Jo det finns en som heter så,,men inte denna..Jo min dag har varit bra,,efter en tvärtjock dimma i morse så blev det en fin dag,,jag ska snart kolla på fotboll,vm kval..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Haha ja det känns helt underbart att inte vara ensam om att virra till det. Brukar säga att jag platsar bland alla diethjärnor på tävlingar. ;)

    Ja dom blev jag kär i när jag såg dom! :P

    Ja den kan man jue köra i smithen också, kör med skivstången bara jag. Ja vikter också då då haha.

    Kraam!

    SvaraRadera
  3. Gött med vila, men här har vilan blivit längre än önskat och inte blir jag mycket piggare för det. Tråkigt! :-/
    sv:
    Ja, de små brukar köra efter sina egna planer och strunta i våra. ;-)
    Ha en riktigt bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Härligt med extra energi och nya övningar! :)

    SvaraRadera