Besökare

torsdag 2 maj 2013

Respekt, Samarbete & Mycket Kärlek - Grunden För Vår Familjelycka

September har verkligen åkt på en dunderförkylning. Sedan i lördags pendlar febern mellan 38 och 39 grader, hon hostar elakt och är snorigare än hon någonsin varit tidigare. Hennes nattsömn störs otroligt mycket av förkylningen och hon har de senaste nätterna fått sova i vår säng från klockan två på natten till morgonen. Vi ska ringa till BVC idag och höra om det är något vi kan göra, för nu är det sjätte dagen som hon är riktigt sjuk och det känns i längsta laget när vi inte ser någon direkt bättring.
39 graders feber, men still going strong...
 
När de små liven är sjuka, är det viktigare än någonsin att man samarbetar i hemmet. När September nu får sova halva nätterna i vår säng, turas vi om att sova på soffan. Igår natt sov jag på soffan och när September vaknade för dagen vid kvart i sju, tog jag hand om henne så att Älskling fick sova ytterligare två timmar. På eftermiddagen var jag otroligt trött, så när vi åkte från en visit hos mina föräldrar körde Älskling hem mig så att jag fick sova ostört i en och en halv timme, medan han och September tog en tur med bilen och handlade. 
 
Tack vare ett briljant samarbete och mycket kärlek, blir vi de bästa föräldrarna vi förmår att vara för September .
Tillsammans med respekt utgör detta även
grunden för det underbara äktenskapet som vi lever i.
 
Love,
Carro 

3 kommentarer:

  1. Förstår inte dom som går på det där alltså. Men det är väl likadant med dom som tror att ett piller ska göra jobbet åt dom. ;)
    Ah härligt! Här känner jag utav i armarna vad jag gjorde igår. Men sådan värk är bara skön värk. :P

    Teamwork är allt alltså. Hoppas verkligen hon får bli frisk snart, och att alla får bli piggelina. :)

    Ha en härlig dag du med! Kraam!

    SvaraRadera
  2. underbart att ni matchar varandra så bra & samarbetar :). det är somdu säger, det är väldigt viktigt att man kan det :).

    kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Låter som att ni hittat en perfekt väg att dela på allt!

    SvaraRadera