Besökare

måndag 1 april 2013

Vårsatsning del 1

Dagsformen
Ny månad. Ny vecka. Ny måndag. Ny klarblå himmel.
Ny fågelsång. 
Är inte den här måndagen fantastisk, så säg?
 
Idag börjar jag min lilla vårsatsning. Jag kommer att köra igång på fjärde växeln, för att sedan ha två ytterligare växlar att ta till när resultatet börjar plana, för det gör de alltid förr eller senare.
 
Mitt första veckoupplägg kommer att se ut som följande:
5 konditionspass,  30-35 minuter
3-4 styrkepass på gymmet,  30-40 minuter
3 pass yoga med fokus på mage, 20 minuter
 
Kosten kommer jag att hålla strikt 5 dagar i veckan.
 
Värre än så ser det faktiskt inte ut för närvarande.
Det ska bli spännande att se hur kroppen reagerar på träningen.
 
Hoppas ni har en jättefin start på månaden!
 
Love,
Carro 

1 kommentar:

  1. Härligt!

    Även jag tar nya tag efter påskhelgen :)

    Alltid trevligt när måndagen infaller den 1:a i en månad - ger lite extra kickstart känsla!!

    Ska ge mig ut på en joggingtur följt av Carros magövningar efter lunch. Vädret är ju heeelt magiskt! Äntligen!

    Kramen

    Kramen Jenny

    SvaraRadera