Besökare

söndag 21 april 2013

Shopping

 Igår åkte vi en sväng till Valbo och det blev en hel del shopping. Det blev kärlek vid första ögonkastet när vi gick förbi ett skyltfönster med de här läckra jeansshortsen. Den magkorta toppen föll mig också i smaken, så det blev den på bilden och även en svart likadan.
Jag föredrar alltid kjol och klänning framför shorts, men de här kommer att fungera väldigt bra på vårens och sommarens gig. Köpte även ett par tights att jogga i, samt två shorts att träna och bara mysa omkring i. Det blev en bikini också, trots att jag har... många. Men ingen i knallaprikos och det kan man ju behöva när man börjar bli solbränd
 
(...intygade jag Älskling som skakade lite tvivelaktigt på huvudet).
 
Love,
Carro

2 kommentarer:

  1. Gör dig redo för sommaren ser jag. :-)
    Det är verkligen gött att kunna lätta på klädseln, eller som Peps sjunger:
    "..inga tunga kläder behövs och det gillar jag..." ;-)
    sv:
    Ja, bloopers är alltid kul! :-)
    Ha en riktigt bra måndag!

    SvaraRadera
  2. Vad tränad och fin du är!

    SvaraRadera