Besökare

torsdag 11 april 2013

Ninja I Mitt Förra Liv

 Minns ni att jag berättade att jag räddar Älskling från att ramla ur sängen varje natt? Eller ja ni vet, jag tror att jag räddar honom när han i själv verket sover fridfullt tills jag slänger mig över honom i mina livräddningsförsök. Jag fortsätter med det, nästan varje natt. Igår råkade jag till och med knocka honom och fick på något konstigt vis in fingret i hans mun och rev honom på insidan kinden så att han började blöda. Allt helt utan medvetande när jag är någonstans mellan djup sömn och vakenhet.
 
Undrar just om jag kanske var någon slags ninja eller åtminstone bodyguard i mitt förra liv.
 
Eller så var jag en galning, eftersom jag flyger på helt oskyldiga människor mitt i natten när de sover som bäst...
 
Love
Carro 

6 kommentarer:

  1. Hahaha! Dina avsikter är iaf goda! :)

    SvaraRadera
  2. Hahah :) Vad jobbigt för mannen som inte får sova :) Vem vet om du varit ninja eller galning ;) har du mycket på gång nu, jag tänker så kroppen/hjärnan inte sover avslappnat utan spelar spratt som gör att du hoppar på honom? Kanske lugnar det ner sig snart, men kan inte låta bli att skratta åt synen jag får framför mig :)

    SvaraRadera
  3. Det är som jag och lax, kan inte lära mig att tycka om den smaken. :P Men om du mixar avocadon och äter den som en nyttig med kesella så det blir guacamole. Funkar det då tro?! :)

    Där kan vi snacka kärlek! Han lägger sig frivilligt och sover bredvid dig varje natt även när han vet vad som väntar honom hihi.

    Ha en härlig dag du med nu! Kraam!

    SvaraRadera
  4. haha! man kan vara riktigt knasig i sömnen ibland. du kanske är en intensiv drömmare också :).

    ha en fin dag :) kram

    SvaraRadera
  5. Men du,verkar som du ska sova bakom galler...Ja nu kan jag se att våren är på G,,stor skillnad i Uppsala och här..Jag var ner på Skärplingeslätten även i dag,,fler Tranor hade kommit,,Staren och den vackra Tofsvipan fick jag också se..Så säkert våren kommer snart..Haé Kram.

    SvaraRadera
  6. hahaha, låter helt klart som du var ninja i ditt förra liv och stackars din karl =)
    kram

    SvaraRadera