Besökare

tisdag 16 april 2013

3 Steg Fram & 1 Tillbaka

 
Då var jag helt återställd och kan börja tänka på träningen igen. Den här vintern har verkligen inte varit skonsam mot människors hälsa och många av mina klienter har varit sjuka. Jag försöker självklart peppa dem så gott det går; att en vecka hit eller dit inte spelar någon roll och så vidare. Det är väldigt lätt sagt, när det gäller andra. När man står där själv är trösten liten. Man vill. Nu. Helst Igår. Oavsett vilka kunskaper och erfarenheter man besitter.
 
Dagens träning får bli ett lätt joggingpass med barnvagnen. Vi har underbart väder med drygt 8 grader i skuggan redan klockan 9 på morgonen. Gymmet får nog vänta ytterligare en dag. Skynda långsamt efter sjukdom. Jag vet...
 
Hoppas ni har en fin dag!
 
Love,
Carro  

1 kommentar:

  1. Insåg att träningen blev ju platt fall. Så nu kör jag istället clean eating, har du erfarenheter från det?

    SvaraRadera