Besökare

söndag 6 november 2016

Vinterträning

Säga vad man vill om snön, men den gör i alla fall landskapet väldigt vackert. Igår inledde jag säsongens vinterträning med mina Icebugs. Det var perfekta förhållanden med nollgradigt och 5 centimeter snö i stigarna och på skogsvägen. 
Idag blev istället promenad dragandes fröken September på snowracer. Lite tyngre med en 18 kg-prinsessa i år, jämfört med fjädervikten på 14 förra året. Riktigt bra träning blir det i alla fall och September tycker att det är jättekul. 

Imorgon ska jag lämna in mina skidor också, vilket ju kommit bli min absoluta favorit på träningsformen. Utöver det är tanken att det ska bli skridskor även i år och eventuellt ska ska introducera slalom i båda mina älsklingars liv den här säsongen. Även om vi alla älskar sommaren och skulle ha det helst 10 månader per år, får man liksom göra det bästa av vintern. Jag tror vi är på rätt spår. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar