Besökare

tisdag 15 november 2016

6 År Idag

Idag är det exakt 6 år sedan min älskade make klev innanför dörren till min nyrenoverade lägenhet. En måndag kväll, efter några veckors flirtande på gymmet. Resten är en riktig solskenshistoria. Visst har vi haft motgångar i livet, men kärleken mellan oss har alltid varit obeskrivligt stark. Han är mina drömmars man, min bästa vän, min älskare och min rådgivare....

....och far till vår älskade dotter.  Han är full av överraskningar och skämmer bort mig på alla plan. Senast var det en massagebänk, för en lite för trött och spänd kropp att bli ompysslad på. 

Det blir dock inget firande idag. Jag sitter på tåget till Arlanda med slutdestination München och mässa. Ett packat schema väntar, men med sköna skor och trevligt sällskap  (vår designer Jo), brukar det mesta gå bra 😉

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar