Besökare

måndag 24 november 2014

Svettigt Värre


Klockan är 06.39 och jag sitter på den sista tågsträckan hem. 21.36 klev jag på tåget i Lund och har inte sovit en sekund, så jag är fascinerad över att jag ser så pigg ut som jag gör (nedanför).

Vad hände igår då? Jag tänker inte gå in på alla detaljer; de har jag hållit till min närmsta krets, men i stora drag kan man säga att flera parametrar felande. 

Bland annat så fick jag en riktig svettattack innan jag skulle upp på scenen. Min tävlingscoach för dagen satt ovetande ute i publiken, så jag kände mig lite... hjälplös. Flera småsaker skapade icke positiva känslor dryga timmen innan stagetime och några riktigt ogenomtänkta impulsiva beslut sabbade samtidigt formen...

I väntan på tåget satt jag mig som sagt sedan på en restaurang och beställde in två drickor och en Banana Split och sedan ytterligare två drickor och en Marängsviss. Servitriserna tittade ganska nyfiket på, när jag njöt av varje tugga...

Hursomhelst är jag så glad över helgen. Jag växer som människa varje gång och jag träffade några riktigt gulliga tjejer som jag ser fram emot att träffa även nästa helg.

Snart är jag hemma och ska jobba. Det blir nog inte världens bästa dag i min jobbhistoria, men tuffa måndagar vet jag folk som har ofta... Framför allt längtar jag efter familjen. September ska få så många pussar att hon blir generad och Älskling likaså.

Love,
En mobilbloggande Carro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar