Besökare

måndag 20 oktober 2014

Team-Träff med Tryck

Igår var jag ner till Hälsostudion i GävleTeamträff. Vi är flera som nu bara har 5-6 veckor kvar till tävling i Bikini Fitness, Body Fitness, Men's Physique och Classic Bodybuilding. Det var skönt att få bolla nördiga tävlingstankar med de andra och framför allt med underbara Johanna, som varit min tävlingscoach på samtliga fyra tävlingar som jag genomfört. Nu går hon själv mot tävling; en efterlängtad comeback i Bodyfitness på Luciapokalen, så på lördagskvällen efter tävlingen ska det firas - och det rejält!
Vi köttade oss igenom ett riktigt bra benpass, så jag väntar rejäl träningsvärk idag. Vi avrundade passet med disco-övningen Bakvända Benlyft (översta bilden på Johanna upp och ner). Jag gillar sådana "plyo-övningar" som avrundning på träningspass.
För övrigt är nu alla fyra tightsen presenterade och dagens tights är min personliga favorit. 

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Love,
Carro 

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag började träna för ett tag sedan för att gå ner lite i vikt men främst för att må bra.
    Jag undrar om du har tips på billiga men samtidigt snygga och bra träningskläder? Csn är inte skitkul..
    Undrar dessutom om du kan göra ett inlägg om kreatin, bcaa och allt vad det heter. Vad det används till och om en som bara gymmar för att röra sig faktiskt behöver det. Tack på förhand :)

    SvaraRadera