Besökare

torsdag 30 oktober 2014

Lovesongs Say So Much...

Idag har jag tillbringat hela förmiddagen och någon timme efter lunch med jobb. 100% jobb för mitt företag och det var otroligt skönt att kunna jobba utan den extrema tidspressen som jag oftast styrs av. De första timmarna ägnade jag åt min träningskollektion och de sista två timmarna åt musiken. Mina showkvällar sitter i ryggmärgen, men eftersom det var länge sedan jag satt bakom pianot en hel kväll, var jag i stort behov av att repa igenom mitt gamla material och även uppgradera med lite nytt.

Passade även på att göra ett litet videoklipp nu när jag äntligen har fått tillbaka min telefon. Inte världens bästa kvalla, men tillräckligt för att man ska uppfatta vad orden och känslan handlar om. Häromdagen gjorde jag ju ett försök att beskriva kärlek med enbart ord. Det är så otroligt mycket lättare om man har musik till. 

För alltid din trogna...

Love,
Carro 

1 kommentar: