Besökare

söndag 26 oktober 2014

Bästa Mellanmålet

Det var länge sedan jag skrev något om kost nu, men som ni förstår är det en väldigt viktig del av min vardag. Särskilt nu i diettider, men även annars. Kosten BÖR vara en viktig del av allas vardag eftersom den är avgörande för vår hälsa

En av mina "Can't live a day without..."-produkter under dieten är kvarg. 

Lindahls Hallon Kvarg Utan Tillsatt Socker 

är det absolut bästa tipset jag kan ge till människor som vill ha ett kvalitativt och prisvärt mellanmål. Portionsförpackningarna på 150 gram ger dig ungefär 16 gram protein, 4 gram kolhydrater och 0 gram fett. Det mättar bra utan att få ditt blodsocker att åka berg-och-dalbana och det är riktigt gott. Som en krämig yoghurt.


Här hemma ska hela familjen nu ut på en powerwalk. September kom in till oss vid tre i natt och jag följde med och sov vidare i hennes rum. Vanligtvis brukar September vakna någon gång omkring sjusnåret, men eftersom vi snurrade tillbaka klockan i natt, passade vi på att korrigera det hela direkt. Tio i åtta (sommartid) vaknade jag och lillsessan till liv, så vi kom "i takt" med vintertiden direkt. 
Proffs - om jag får säga det själv.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar